neděle 28. prosince 2014

mrzne

nevím, čím to je, ale nikdy nedokážu udělat určitej první krok
vlastně dokážu, ale asi trochu jinak

ležíme, vobčas se na sebe usmějem
tejden jsme se neviděli
všechno klape, stačí pár slov, sunu se dolů, tvrdneš, jasně že jo, občas mě děsně irituje ten mlaskavej zvuk, ale vlastně je to zábava, jenom tvoje ruka je furt zaseklá na mejch zádech, vobčas sjede po prdeli, cejtim šimrání na tříslech, tyvole, proč mě lochtáš, proč se nic neděje
znervózňuje tě tvůj fotr vedle v pokoji?
ptáš se mě na chuť, musím se smát, musím se napít, smějeme se na sebe, držíme se za ruce, vymejšlíme jak udělat díru do průmyslu, jasně, vibrační spodní prádlo je to pravý
navrhuješ něco o kalhotkách absurbující moč, bože, oba jsme tak ujetý
...ale stejně tě nedokážu začít svlíkat a vzít to trochu do svejch rukou
řikala jsem ti, že potřebuju dominanci

furt to nedokážu vyslovit, vždyť je to přece směšný, ale vim, že v sobě ten cit mám
a ty taky, vidim ti to v očích
vidim, jak se na mě usmíváš
bože, připadám si tak hloupě, nemůžu se na tebe přestat usmívat, hladíš mě po ruce, hřeješ, nemůžu se tě nabažit
je to jako nemoc, připadám si jak posedlá

nemůžu usnout

rozzářil ses, když jsem ti dávala dárek a vypadals smutně když jsi mi vysvětloval, že ti ještě nepřišli peníze
ale já chci jenom tebe

proč mám slzy v očích?
a ty je máš skleněný
nevař se tak smutně, nebo dostaneš dělo

("lásko?"
"ano?"
"nic")


7 komentářů:

  1. Skleněné oči jsou roztomilé. :)

    OdpovědětVymazat
  2. čokoládu bych jako řešení neviděla a to na nic, je to jen hnusnej ztuženej tuk obarvenej kakaem..
    jo hehe je sranda číst, že nejsem jediná, kdo to takhle v určitejch věcech měl, naštěstí už sem vyhrála sama nad sebou a do rukou to beru od začátku do konce. to sex je lékem na všechno, dokonce i na nedostatek sexu

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si od vás objednala jedny vibrační kalhotky.. s kraječkou, prosím.

    OdpovědětVymazat
  4. vzít něco do svých vlastních rukou? tak to přesně bych chtěla umět

    OdpovědětVymazat
  5. hehehe, a že v tom lítáš až po uši... až ten projekt rozjedete, taky si jedny vibrační kalhotky zamlouvám!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi jediná, kdo čte můj blog
    je to vlastně taková velká konverzace, kdy mi odpovídáš
    taky bych ti odpověděla, ale mám co? asi ne
    mrdala bych
    byl tu jeden, kterýho bych pomrdala k smrti tak, až to bolí
    už půl roku a furt to bolí
    přestane to někdy bolet?

    OdpovědětVymazat
  7. usmívám se jak píča, když to čtu, protože prožívám něco podobnýho
    je to zvrácený

    OdpovědětVymazat