pátek 2. ledna 2015

shady will fuckin' kill you

mezi touhou a láskou asi je nějakej rozdíl, žejo? ale já miluju, miluju a toužím.

poslední dny vlastně jenom chlastám, neni důvod dělat cokoli jinýho, není důvod bejt střízlivá, neni důvod tvářit se, že nemáš už permanentní chuť na pivo.

trošku se mi to slejvá, pamatuju si, že jsme chlastali u S., pamatuju si jak přiběhla opilá a ubrečená E. a já se začala smát, tak strašně moc, protože tam byla dvakrát, kurva, vždyť měla dvě hlavy, vy to nevidíte, nebo co? furt jsem se smála, všechno bylo tak zasraně vtipný, fotila jsem si stilnox a lexaurin co jsem žrala, ať už jenom jako placebo, nebo protože se mi chtělo. 

druhej den jsem volala P., začal mi opilej něco vykládat do telefonu, pamatuju si jak jsem ho poslala do prdele a po čtyřech panácích vodky mu volala znova. K. mi vysvětlovala, že chce bejt se mnou, že o mně nezavře hubu, musela jsem se usmívat, ale stejne jsem brečela. hysterický scény mi jdou, fakt.

jela jsem za nima, vodka už dávno vyprchala, H. se válel vožralej ve sněhu, K. furt dokola opakovala, že maj malej byt a já se usmívala na P.

leželi jsme v posteli, cejtila jsem jak se jeho vařící ruka posouvá po mejch tříslech, cejtila jsem, jak teču, cejtila jsem jeho péro ve svý ruce, voba jsme se snažili držet hubu, nedat nic znát, H. ležel na zemi, už po stý řikal, že je nadrženej ("nechceš mi ho aspoň vyhonit?"), bylo tak zvláštní poslouchat jeho plánování vraždy, poslouchat, jak o kolik lidí chce zabít, P. mu celou dobu odpovídal, ale naše ruce nepřestaly dělat svojí práci, H. odcházel do kuchyně, jeho holka už dávno ležela chcíplá v posteli, posunovala jsem se níž ("nevzdychej tolik"), H. se vracel, žádala jsem ho o vodu, je lepší když to zapiješ, jasně.

pamatuju si, jak si H. párkrát loknul zeldoxu, ještě chvíli mlel něco o tom jak je nadrženej, už jsem cejtila péro P. mezi svejma nohama, budil K., viděla jsem jak se jí snaží slíknout a ona ho jen posílá do prdele. 
 
druhej den jsem po ceste domu dostala pokutu, doprdele, potrebuju penize.

a pak byl najednou silvestr, mrzelo mě, že odmítnul jet se mnou a E. na vilu, ale u R. to bylo vlastně skvělý, už v deset jsem byla strašně v prdeli, půlhodiny jsem si rvala prsty do krku a místo jégra šlo ven jen dávení, ale zvládla jsem to, víš jak, pamatuju si jak mi někdo umýval vlasy ledovou vodou, někdo se se mnou fotol zrovna ve chvíli, kdy jsem měla hlavu v hajzlu, jsem skvělá holka, vyčistila jsem si zuby a najednou byla půlnoc, můj první movoroční polibek, tyvole sweet as fuck, neřikej mi, že ne.

ze šampaňskýho mi bylo špatně, nějak jsme se dostali do volnýho pokoje, papej péro, to víš že jo, v tom stavu ve kterym jsem byla to bylo strašně složitý
("chceš šukat?"
"jooo") 
můj první novoroční sex, tyvole sweet as fuck, neřikej mi, že ne.

...furt tam chodili lidi, naštěstí bylo dostatečně chápající a nechali nás v klidu, ale stejně vždycly někdo přišel, usmál se, zasmál, nebo pronesl něco vo tom, že v pohodě, sorry kámo, ("nemáš moje boty?") tyvole, jak ti mám odpovědět když mám péro v puse?


tři dny jsem nedostala pusu, tři dny jsem necejtila ruku na stejnech. 
neodepisuje mi, jasně, zejtra se uvidíme lásko, respektuju, že je mu blbě, ale tak neskutečně mě vytáčí, když neni schopnej ozvat se. chybí mi, fakt. pořád.

holky potřebujou pozornost, potřebujou debilní zprávičky, polibky, držení za ruce, zprávy na dobrý ráno a noc, lízání a dráždění bradavek, škrť mě, dělej, přivaž mě k posteli


poslední tejden (? jasně, co je to čas) se furt vídám s E., je skvělá, vole, vždyť se známe celej život, byly jsme včera na pivu a na půlnočním cigáru, přišel za náma i A., řikal nám, jak maj kluci rádi blowjob, E. furt opakovala ať si oholí koule, nemohla jsem se přestat smát

lásko?

5 komentářů:

  1. Tak ať máš pořád péro v puse a jégra v žaludku přeji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. zkurvenou pozornost aby mohli tě učinit štastným

    OdpovědětVymazat
  3. Hahah zas ten pocit, jak kdybys mě někde sledovala a pak o mě psala. Akorát nebliju, já už mívám rovnou kóma

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vítej v klubu opilců! Ne, teďka vlastně detox, tak pij i za mě, prosimtě:)

    OdpovědětVymazat
  5. napiš mi něco takhle skvělýho, ukážu to na zápočtu a doktor se z toho jebe

    voni totiž na vysoký jsou doktoři a já mám chuť na ně řvát "pane učiteli"
    jak dlouho si kdy vydržela bez spánku ?
    chápeš, ne?

    OdpovědětVymazat