pondělí 22. prosince 2014

sperma má antidepresivní účinky

zase spolu spíme.
žárlim.
žárlí taky.
je paranoidní.
podezřívá mě.
hádáme se.
...a mezitim, co mi vyčítá, že jsem se během asi pětidenního rozchodu vyspala s J., stejně myslim jenom na jeho péro. lásko, lásko, lásko? miluješ mě? ("je směšný říkat si to po půl roce")
je to dětinský? snažit se po půl roce vztahu vysvětlit, že ho miluješ, že si vobčas připadáš naprosto zbytečná, že ti přijde, že nemá cenu se snažit. přijde ti, že se akorát ničíš, že to nemá cenu... ale stejně se usměješ pokaždý, když si na něj vzpomeneš.

brečim.
je na mě hnusnej
a nepříjemnej
jsem z toho špatná
nadávám mu
...a furt si připadám ukřivděně. mám právo na nějakou důvěru i přes to, že jsem v době rozchodu spala s jeho kamarádem? chybama se člověk učí, ne? mrzí mě to.

četla jsem, že sperma má antidepresivní účinky. potřebovala jsem ti to říct, stejně si furt jenom ze všeho děláme prdel. neviděla jsem tě tři dny a přijde mi to dávno.
nespali jsme spolu asi tři týdny. je to dávno, chybí mi tvoje doteky.
nechci nikoho jinýho.
teď ne.
stačíš mi.
zbytečný hádky.
a stejně mě miluješ
ať tvrdíš cokoli
vím to

kamarádka po mně chtěla blog a já nemám odvahu jí ho dát. a nedám.
někdy bych si přála, abys na mě náhodou narazil, jen tak. chtěla bych vědět jak bys reagoval při čtení. všechno je to vo tobě, co? ("běž se vybrečet na twitter, běž povědět svejm kamarádkám, jakej jsem kretén")
ale já to zvládám
nepíšu
neříkám
nikomu nic
jen my dva
neni to hezký?

ale vobčas mi to ujede. vobčas se pá slovíček zatoulá tam, kam by nemělo. proč vlastně nedokážu držet hubu? proč si to nedokážu nechat pro sebe? nevim, jestli stojim vo závist nebo lítost, nevim, proč vobčas lidem vysvětluju, co se stalo.
nezajímá je to
nezajímá mě to
nezajímá to nikoho
i think i love you
baby

posílám ti polonahý fotky a čas vod času pár sladkejch keců. baví tě to? je ti to příjemný? mám tolik otázek, ale stačí mi na tebe jedinej pohled a vim, že seš spokojenej. i když se tak vobčas nechováš, i když se tak vobčas nechová ani jeden z nás (tak mě líbej a kašlej na povinnosti)
ležel u mě v posteli
usmívali jsme se
na sebe
něco říkal
něco o sexu
a já si chtěla kleknout
hned
ale přišlo mi to blbý

občas si připadám asexuální, v takovým zvláštním slova smyslu. neboj se, chci tě, chci tě pořád, chci tě snad víc často než ty mě. ale proč by holky měly pořád něco začínat? proč bych tě měla pořád první povalovat na postel a postupně se posouvat níž a níž a.. tady je to dobrý. ("hoň mi ho a lízej")
snaž se
líbej mě
všude
co nejčastěji
pořád
proč taky ne

topim se v tom, topim se v tom zasranym citu, poháru štěstí. koukám ti do očí, občas uhneš pohledem. vim, že jsi to rozebíral s psycholožkou, neumíš pořádně důvěřovat lidem. vim, že jsi na nějaký rodinný sešlosti ukazoval moje fotky a musel ses smát, protože jsou stejně na všech moje kozy a prdel. líbáš mě na tváři, na krku, na prsou a na rtech. umírám z toho, umírám z toho touhou, cejtim tvoje péro. je to zvláštní pocit, jsem zamilovaná, posedlá, tak strašně moc. přejde to?
 pláču,
pláču kvůli všemu
je mi smutno
stejská se mi
co se děje?
promiň
přestanu se litovat, jasně
neboj
ještě chvíli

ale nevodejdeš. pustila bych tě, možná bych to už dokázala, ale stejně bych to neuměla vyřešit jinak, než sexem s náhodým klukem. je to dětinský. přestaň mi to vyčítat, nikdo nejsme bezchybnej. nekomunikuju s lidma, protože mám hlavu plnou tebe a svojí sebelítosti. zbytečný, naprosto zbytečný sebelítosti. ale stejně si to dělám sama, ať už v jakýmkoli smyslu.
jsem hysterická
a zejtra spolu budem sedm měsíců

5 komentářů:

  1. Tys mě sledovala? Píšeš o tom, co jsi viděla?
    Ne jsem fakt ráda, že v těhle sračkách nejsem sama

    OdpovědětVymazat
  2. jop, ty mi něco říkej o vztazích. čím to je, že jsou všichni tak absolutně hnusní? (tedy chováním) láska je prostě na hovno, nikdo v ní není doopravdy šťastnej.

    OdpovědětVymazat
  3. přemýšlím nad tvým komentářem
    pár slov.. skoro o ničem..a přece tak velký význam.. až nepochopitelný

    po pravdě řečeno.. ačkoli jsem si to jednu dobu myslela, láska mě nepotkala a ve světě, ve kterém nyní žiju ani nic takového není
    nevěřím na emoce
    jen na chtíč
    a pudy
    takže to chápu, i nechápu
    ale jestli jsem něco zjistila, tak to že sex vyřeší všechno

    OdpovědětVymazat
  4. to me na tom sere asi nejvic, ze byl dobrej v posteli a mohli sme zkouset ruzny veci :D ale mas pravdu, je to jen chlap a tech po svete behaji miliardy :) a to dno ke mne nejak uz asi patri, ale ja se zlepsim, budu nejlepsi z nejlepsich a bude jen koukat o co prisel, zaziju si aspon malou chvilku slavy, jen pro ten pocit

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi teda pěkná ďáblice, ideální pro každého heterochlapa. :D

    OdpovědětVymazat