sobota 9. května 2015

jak dlouhi jsem nepsala? jak dlouho jsem si nepoznamenala naprpsto bezvyznamny myslenky, par slov nebo par vet? nejsem schopna ani otevrit ty poznamky na zasranym iphonu a vyblejt ze sebe vsechno, co bych potrebovala, nejsem schopna nic. nejsem schopna chodit do skoly, nejsem schopna normalne komunikovat s lidma, nejsem schopna brat veci s nadhledem, ale ani nejsem schopna sedet porad nekde zavrena v byte, ale je to strasne silny, tahne me to k sobe, uz mi snad ani nejde o sex, jde o tebe, vzdycky slo o tebe... 
brecim kvuli sexu o kterej si nejse schopna rict, hlavne ze mam plnou pusu narazek a sperma, hlavne ze venku sviti slunicko a vsichni se mame krasne
jsem nachcana, vypila jsem krabicovy vino napul s nejakou tlustou blondynou ktera me permanentne sere, vadi mi kazdy jeji slovo, ale pak ji vidim a vsechno jako kdyby se zmenilo, sice se celjem casti musim pozastavit nad tim hak se chiva a vyjadruje, nepotrebuju ji sdelovat zadn sracky, nesdeluju je uz radsi nikomu, nechci o tobe mluvit uz jen z nejakyho principu, vzdyt te to sere ne, a pokazdy kdyz se nekdo zepta jen se usmeju a odpovidam ze dobry, nezalezi na tom co si myslim, co si kdo chce myslet
probudim se uprostred noci, nevim kolik je, ale neci ruka mi smatra mezi nohama, nechci nic delat, jen se tomu poddat, slysim tekouci vodu a ja sama tecu, tak si strkam pero do pusy, ale stejne usinam, usinam s nasycenym zaludkem, bricho plny bilozkuty rozkose, dej mi pusu, delej

sedim na lavicce, v hlave nemam nic jinyho nez vino, ale neverim, neverim nicemu co mi kdo rekne, paranoa je jako nador, pomalu se zvetsuje a zvetsuje az mi prorusta celym telem, jenze ja jsem neco jako hypochondr, noc z toho neni skutecny, jenze ja se nemuzu ubranit, nejde to, takryvam si rukama oblicej, ale slzy mi stejkaj po tvari, par minut nebo hodit, bejsem si vubec jista se jen tak probouzim, venku uz je svetlo, slunicko prosvita pres kvetinovy zavesy, idylka, vedle tebe lezi tvuj parter, lidi tomu rikaj romantika, ale ty se zacnes chvet a nic uz bemuze zabranit tvy potrebe brecet, pronasledujou te nechutny sny, ale peobouzis se s usmevem ("hori, delej, musime vypadnout")

sedis na zastavce, v usich ti hraje shady, pojd, pojd do me, cigaro dochazi ale na tom nesejde, vsichni se name krasne, nejlip, primo bohemsky, ses jedina na zastavce tak nastupujes do poliprazdnyho budu ale jako kdybys necejtila nic, mozna svym zpusobem padas, ale sejde na tom? usmej se, zasmej se tomu vsemu, potrebuju to ukoncit, cely tohle sileny obdobi, necejtim se dobre i presto, ze mam vsechno co jsem kdy chtela, ohybam se k rozvazany tkanicce ale mota se mi hlava, tak strasne moc

prsty, prsty litaj sem a tam, alespon po tvy klavesnici, nikde jinde neni, to neni totiz mozny, to prece nejde

klepu se spolecne s autobusem co najizdi na hrboly na silnici, jenze na tǒ stejne nesejde, nikdy neseslo pico! chtela bych prestat psat, uz ani nemam o cem, strasne to ze sebe tlacim, dalo by se to prirovnat nucenymu bliti, ale ani po tom mi vlastne neni lip

chci se ztriskat, ztriskat do sracek, nechci vystupovat a chodit furt tema stejnyma cestama, uz to nejde, uz je t moc dlouha doba stejnyho procesu, rutina, vsechno s eopakije (dokola, dokola, furt si to pamatuju)

pak sedim na zemi, leju do sebw ruma a jsem nasrana sama na sebe, pripadam si jak pica, permanentne, jako kdybCh dolejzala, felil na byte s lidma co se se mnou radsi ani nebavi, jako kdyby se tady ve vzduchu vznasela strasne nenavist, chce se mi vrecet, ale slabost nechci projecit, nwchci dat najwvo, jk to cwjtim a jak se mam, jakej mam pocit, snazim se to do sebe uzavrit stejne jako ty, ale nejde to, nejde mi to tak krasne jako tobe a po rumu se mi mota hlava. tak strasne moc, ale stejne se hniva napoju, nemate nekdo cigaro?

nevim co se mnou je, netusim to

lidi se mi smwjou, permanentne ze me maj prdel ze nemam prachy, ale ja od svych rodicu narozdil od vas nedostavam ani korunu, mate problem s tim ze jsem low budger all thw rime, alw kde mam vzit prachy, ejsem schopna sehnat si brigadu, ale to vy taky ne, mate krasnej projem financi od rodicu, tak co mas vole za problem

sedim tady, mota se mi hlava a klopim do sebe dalsiho panaka na kterej jsem neprispela ani korunu, jko vzdycky, jako vzdycky jsem bwz ownez, tak sirry, dej mi to cigaro a neser me

chlast mi nedela dovre, trava mi nedeka dobte, lidi mi rikaj at si porvu trip, ale mam povˇcut ze sem ve spatnym zivotnim rozpolozeni, mam pocit ze takhle to nefunguje, kdybys mi nabidl parno, nejspis si ho s usnevem porvu, ale mejch zil se nefotykej, mota se mi hlava

zbytecnost

Žádné komentáře:

Okomentovat