čtvrtek 6. listopadu 2014

smutno

nikdy jsem si nestěžovala na zkurvenej život, hrozný rodiče nebo něco takovýho. jasně, možná jsem měla trochu punk dětství, možná jsme nikdy neměli moc peněz a možná moje několik let drogově závislá máma s jejím přítelem, kterej byl taky drogově závislej víc než několik let nejsou nejlepší vzor, ale kurva, furt se mám přece dobře. a nebo ne?

přemejšlim vo tom, v čem jsem vyrůstala. svym způsobem je to šílený, uvědomit si po tolika letech, že okolo mě bylo tolik drog a vlastně fakt hodně. zpětně to všechno tak dokonale zapadá, v mysli se mi vynořujou myšlenky a vzpomínky a... mám z toho husí kůži.

a sere mě jediná věc. už před nějakou dobou jsem si uvědomila, jak málo stačí k tomu, aby všechno fungovalo. umeješ nádobí, vyvenčíš psy, uděláš mámě kafe a jejího přítele se zeptáš, jakej měl den. nemám s tim problém, všechno dobrý. všichni jsme spokojený, ne?
...hele, a co když se na to jednou vysereš? zeptáš se matčinýho přítele, jestli nechce kafe, vyhodíš z postele všechny ty flašky a převlečeš si propocenou (kéžby prošukanou) postel. a co psi? na ty ses vysrala, viď? a je z toho problém. jak dlouho bude trvat následovný předhazování týhle záležitosti? asi dlouho, viď. a nabalí se na to pár dalších maličkostí, který si v uplynulejch dvou tejdnech vynechala. tyvole, a to ani nemluvím o tom, jak moc nenávidíš. v čem je problém, co tě trápí?

(právě jsem si uvědomila, že se těšim k psycholožce.)


stavoval se P., zase se musim tak dementně usmívat. (jo a nic proti, ale tvojé péro chutná jako mejdlo.) nenávidim se za ten svůj nestydatej romantismus, jak se vyžívám jenom v těch pohledech, pár slovech a lesku v očích. všechno mi to přijde tak zasraně roztomilý, do píči, měla bych s tim přestat. a láska je furt jenom slovo, ne?


...a stejně je mi smutno, už teď.


2 komentáře:

  1. péro chutná jako mejdlo ?
    hraje mi hrozně depresivní písnička, brečela bych, ale jsem příliš nervózní

    jako vždy, perfektní článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel, každej má ve skříni toho pomyslnýho kostlivce.
    Kdy jedu do Prahy?

    Péro jako mejdlo?
    Třeba se aspoň myje.

    OdpovědětVymazat