čtvrtek 18. června 2020


dostala jsem hrozný nutkání upravit design  blogu, ale nezmohla jsem se na víc než na tohle. a když už jsem to udělala, chtěla jsem říct jen čau a že nevim, proč je každej článek jinym písmem. 

výčet náhodných poznámek z mýho telefonu:

"ona říkala, že honza je její druhej nebo třetí kluk se kterym spala"
"to já tvůj taky, ne? haha... i když já jsem maximálně tak druhej nebo třetí kuba se kterym si spala"

zacit jezdit na skatu!!!!

povidka o holkaxh ktery se jdou vyxitat se svyma kamoskama

udělat s alexem čtení s podtextem a něco k tomu natočit

thurston moore - demolished thoughts

čtyři díry ve zdi

holky se mnou šukat nechtěj. aspoň ne ty, který znám. a nebo o tom nevim. /// probudila jsem se ze snu, ve kterým mě viktorie vlastně znásilnila. viděla jsem, jak někdo odchází z našeho bytu a oknem jí. viděl jsem, jak po nich jde. myslela jsem, že umřu, že mě zabije, a tak jsem běželake dveřím, nestihla jsem ale zamknout. vrhla se na mě, ale jinak, než jsem čekala. líbala mě a šahala na mě, moc jsem to nechápala. už nevím souvislosti, ale najednou tam byly nějaký malý děti, jedno mimino obzvlášť maličký. ale to viktorii bylo jedno, šla prostě za tím, co chtěla.

basnici hulej travu.

vaclav belohradsky - demokracie skoncila

IKEA

jarní cibulka
smetana (veg)
jogurty (veg)
arašídový máslo
veranní rohy
bazalka, pepř, kmín
houby
čaj heřmánek
čaj máta
mléko (mandle/rýže?)
tofu
rajčata plech
cizrna
řepa (sklo)
česnek?
červená cibule
mrkev
rajčata
cuketa
paprika
pomeranče
kiwi
jablka



1 komentář:

  1. Jsem tak rád, že ses nenakazila. Kdo jiný by zpíval tvou slavičí píseň.

    OdpovědětVymazat