úterý 27. srpna 2019

tak se zas sešel rok s rokem, co? už ani v mejch poznámkách v telefonu neni od posledního záznamu na blogu víc než jeden článek, tak to jsem snad asi tyvole šťastná, nebo co?

letos v srpnu jsem navštívila stejnej fesťák jako loni a potkala jsem se tam s tim stejnym člověkem, kterej mě ještě rok předtim učil. prohodili jsme pár kamarádskejch vět a každej se svym partnerem šel vlastní cestou z avlastní party, ale nemohla jsem se zbavit toho pocitu, že musí stejně jako já přemejšlet nad tim, co se tady mezi náma loni dělo. rozdíl šestnáct let a katedra ale pamatujem si to voba stejně. na blogspotu jsem přihlášená permanentně a často na mě bliká z horního baru záložek, ale netušim, co se stalo, že mě zrovna dneska napadlo na něj kliknout. letmo projíždim i seznam oblíbenejch blogů a vybavila jsem si tu sílu, jakou to dřív mělo, jak se tady všichni lidi vzájemně cenili a tajně doufali, že se někdy poznaj, zároveň ale nechtěli míchat reálnej život s tim blogovym. možná bychom se všichni do jednoho nenáviděli, možná neni dobrej nápad dívat se co je za zavřenejma dveřma blogovejch deníčků. matně si vybavuju jednu holku, myslim, že si říkala Skyleta, měla dredy a její blog jsem už nikdy nenašla. na nějaký sociální síti mám asi furt v přátelích holky odněkud z ústí nad labem se kterejma jsme si plánovaly psolečnou budoucnost v praze. myslim, že tu snad všechny bydlej, le už jsme se nikdy nesešly. víc jak rok taky bydlim ve čtvrti, o který vždycky psala zelená, tak jí snad nadcházející podzim zase nepřinese nějakou sračku. pro mě byl tim krizovym měsícem vždycky květen a letos zůstal měsícem bez probrečenejch nocí a spálených mostů.

já ani nějak nemám o čem psát, nemám náladu vypisovat, kolik kluků jsem za ten uplynulej rok ošukala a do kolika jsem byla platonicky zamilovaná a jak jsem teď ve vztahu s někym, koho jsem znala před šesti lety podobně, jako lidi z blogu. je to divný, protože je to vždycky nahoru a dolu a protože vždycky, když mě napadne něco napsat, přestane se mi chtít. jenom mi asi z ničeho nic přišlo fér připomenout se. jak se máte?

2 komentáře:

  1. Skylar, nebyla to skylar? tu jsem zase s dredama četla já :D

    strašně mně to sere, jak jsme to nechali vyčpět.. možná by to ztratilo to kouzlo, možná bysme ale získali přátele na celej život, dyť kdo nás kurva znal líp? měli jsme se prostě sejít dokud nás ty blogy tak bavily, achjotyvole...

    jsem ráda že jsi tu!

    OdpovědětVymazat
  2. Netrap se. Kluci se najdou noví a vodku s redbullem taky doženeš. :)

    OdpovědětVymazat