pondělí 30. května 2016

23

vtipný jak se během pár týdnů, během pár dní změnilo tolik věcí; a ve finále vlastně nic

ptaj se co se děje, jak se mám a já nevim, nebaví mě nalhávat si že je všechno ok, ale mám se vlastně líp než jsem čekala, než jsem vůbec doufala, možná je to tvojí přítomností, tim, že jsi hodnej a to tak hezky upřímně, tak nějak v tom asi nevidim žádnej chtíč, ani blbá pusa a jen letmý doteky a mně je to jedno kdybys byl teď asi kdokoli, jen je hezký vědet že tě má teda rád

tenhle blog byl a vlastně pořád je celej o tobě, ale já nemám na výběr, když se kolem tebe točí poslední dva roky mýho života, naučila jsem se respektovat hrozně moc píčovin, držet hubu, dokázala jsem se izolovat od lidí, přemýšlet trochu jinak a to všechno kvůli tobě (dva roky kvůli tobě, drogy kvůli tobě), ale teď je to pryč a skončilo to tak, jak jsem nikdy nechtěla, skončilo to tím, čeho jsem se nejvíc bála

vždycky jsem měla strach že přijde jiná, že přijdr lepší a tolikrát mi ze sebe bylo zle, že jsem debilní, na hovno, ošklivá, že neumim ani šukat když o to nestojíš a tolikrát jsem brečela a litovala se, nenáviděla, jen pro to abych pak byla nějakým způsobem šťastná

trápí mě to, sere mě to, jasně že jo, nejde ze dne na den zapomenout a vysrat se na to, hlavně když se dva roky snažim abys fungoval, aby ses bavil a ty ses to naučil a odkopl mě, takže moji kamarádi jsou teď vlastně tvoji kamarádi a já nemám zájem se kamarádit když to dopadlo takhle...

rozhodla jsem se všechno smazat a zničit, co oči nevidí to srdce nebolí hahha a už nikdy si nechci přečíst nic ve smyslu že ty se máš nejlíp a pro ní uděláš cokoli, zatimco já doma chytám hysteráky a přemýšlím co dělám špatně

a co teda dělám špatně? nic.
seru na to, protože to teda ve finále vážně nemá cenu, protože já se snažila a jestli tobě to nestačilo, tak já tim vyhrála sama nad sebou, dokážu bejt skvělá sama pro sebe a ne pro nikoho jinýho, máma měla pravdu, vždycky mal pravdu

jen je pro mě hrozně těžký přiznat si že už to teda nejsme my, každej se ptá kde tě mám a když řikám že už nic, odpovídaj že to bude dobrý, že k sobě přece patříme a já se usmívám

mám tendenci pouštět si všechny ty smutný songy a říkat si že jo, to je přesně voni, přesně takhle se mám, takhle se to stalo, takhle se cejtim, ale... prostě je tady to ale a já se rozhodla že se budu mít krásně a tak se tak prostě kurva mám, protože vidim kolik lidí mě má ráda pro mě samotnou, kolik lidí je pro ochotný dělat píčoviny a plazit se mi u nohou, takže ego znovu up a do popisku fotky si přísťe napišu něco jako "proč mít kolem sebe lidi kteří ti za to nestojí, ty si ta princezna" 

řekni to...

7 komentářů:

  1. Pořád nechápu, jak je doprdele možný, že maj některý lidi skoro identický životy...Vždycky když sem ho viděla, seděl vedle mě, mohla sem se roztýct, ale teď? Je vedle mě a se mnou to nic nedělá a už si nepřipouštim, že sem udělala něco špatně, že se může mít s někym líp, protože prostě nemůže. Ego up

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nesnáším když lidi říkají, že to bude dobrý. A další jejich kecy.
    Já jdu asi opačným směrem.
    Já si vždycky říkala jak jsem dobrá, zajímala jsem se, vymýšlela jsem nám nová místa na schůzky, když se nudil, pekla jsem mu, dávala jsem mu dárečky, vždycky jsem si říkala, že to by s jinou neměl, tak by mě nevyměnil, běhala jsem s ním polonahá po lese, byla jsem s ním u doktora, koukala jsem na holky kolem něho a říkala si, že žádná z nich stejně nemá tak velký kozy jako já a tak pěknou prdel, že žádná by s ním nešla dělat takový necudný věci na takový divný místa jako já, takže by mě nikdy nevyměnil. No bohužel vyměnil xD. Řekl že jsme stejně hnusná a že miluje jinou holku, takže moje ego tak nějak kleslo a asi se už nenajde.

    OdpovědětVymazat
  3. Nic dobrý nebude, lidi sou vocasové, ale stejně si princezna, tyvole.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo.
    Chceš říct tajemství?
    Nic dobrý nebude. Všichni uhoříme ve vlasnim pekle, do jehož ohně neustále přihazujeme vše, co po čem toužíme tou neúprosnou, spalující touhou.
    Ale je lepší shořet, než vyhasnout, nebo ne?

    Jinak děkuju, že mě čteš a něco napíšeš, konečně mám pocit, že nemluvim do pomyslný zdi internetu, která nikoho nezajímá.
    díky, že seš moje internetová kamarádka

    OdpovědětVymazat
  5. Tu chybí už jen zelená, aby se uzavřel kruh. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Dokážeš si mě získat během první věty. Hustý

    OdpovědětVymazat