úterý 19. ledna 2016

netflix

už zas neumim psát, nejde to i přes to, že mám plnou hlavu, plnou hlavu všeho

snad celej listopad jsme nekde pobihali, party party piti drogy laska a dream team, projizdim galerii a vidim jen fotky zornicek velkejch jak popelniky a svyho kluka ve vsech tech hiphopovejch pozach, nenudim se

rock cafe: "das mi kousnout ty bagety? jeste jsem dneska nejedla"
"tys podle me nejedla celej zivot"

prosinec byl asi v podobnym duchu, bylo teplo a nasi me furt tahali naproti baraku do hospody, na stedrej den jsme hrali monopoly a ja pak ve dve rano vsude po svym pokoji rozhazela vanilkovy rohlicky, z prosince mam v puse pachut ciny z prazaku, s instantni cubkou jsme vyrabely clovece nezlob se a kdyz se muj kluk vratil z chaty vim ze to vschno bylo takovy hezky, furt spolu

a pak silveste, ani jsem nepila a novorocni sex letos nebyl, den pred silvestrem jsme si do rana povidali u stolu ve stormu a bylo to tak hezky divny

"dekuju"
"za co?"
"zes mi rekla at si dam taky"

a je mi jedno jak spatny to je, ale muze to bejt skvely, jen cigara mizej strasne rychle a ja mam vzdycky potrebu mlejt sentimentalni a zamilovany sracky, jen si to pokazdy radeji necham pro sebe

den po silvestru jsem se po strasny dlouhy dobr vypalila a bylo to fajn, tak ted cas od casu reknu jo a je to prdel, zas se smeju

jen jsem si vcera znicila vsechny gelovy nehty, ver mi

mam vlastni knizku, jedu do Pisku na krest ale zrovna necejtim nic, jen mi prijde vtipny ze se mnou v aute s babickou a dedou jede mama, pro kterou to je tchyne s tchanem
ale bavim se asi jenom ja

1 komentář:

  1. Ať má knížka úspěch a všechno je dál takový...přeživatelný

    OdpovědětVymazat