sobota 28. listopadu 2015

seks

skoro jedna, vláčim se nočníma tramvajema domů a potkávám přesně ty typy uřvanejch a nachcanejch lidí jaký bejváme my, jako vobčas bejvám já, ale jako by už dlouho ne, už dlouho jsem se v noci nikam nejela opiká s bandou kreténu a vlastně mě to ani nějak nesere, všechno správně (?)

roztejkám nad takovýma maličkostma jako "ozvi se až budeš doma," jak málo mi stačil ke štěstí a jak málo k nenávistný paranoe z toho, kolika maličkostě přikládám galaktickou váhu

fetuju hvězdnej prach

můj život se točil jen kolem mýho kluka a jakýhosi twitter dreamteamu a vlastně mi to stačí, jen pak nikdy nevim co dělat když tu nejsou oni, ale jsem štastná, možná štastnější než kdy dřív, jenom mi něco nedovoluje usmívat se, jako bych furt byla něčím ztrápená a přitom nemám jedinej důvod

trochu se mi sere škola, nebaví mě to, ale přijde mi zbytečný snažit se přestupovat, nezvládám vstávat, v pátek mě čeká vychovná komise (po kolikátý už za poslední dva roky?) a všechno je v mlze, nemám ráda zimu

seděla jsem asi vod osmi do půlnoci s lidma který vlastnem neznám a chvílema jsem měla pocit že si vsugerovávám zábavu, nejsem schopná posoudit do jaký míry jsem se bavila a do jaký se tak jen tvářila i když to bylo fajn, mám vlastnem tyhle poklidný večery s muzikou ráda, jenom nerada stojim v nočkách

budu vydávat knížku a furt polemizuju o tom, že do ní naházim nějaký deníčkový zápisky

10 komentářů:

  1. Asi všichni máme tu vlastost přikládat nepodstatným věcem galaktickou váhu. Aby tak to "probuzení" nebylo v nějaký žumpě.

    Ztrápená ničím a přitom vším.
    A to má bejt kurva skvělej život.
    Počkej za pár týdnů, bude ti tahle doba připadat úplně skvělá.

    OdpovědětVymazat
  2. Zima je zlo.
    Jen se nenech galaktickou vahou nepodstatností rozdrtit, chci si totiž přečíst Tvoji knížku.

    OdpovědětVymazat
  3. Zima je zlo.
    Jen se nenech galaktickou vahou nepodstatností rozdrtit, chci si totiž přečíst Tvoji knížku.

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně, že do knížky naházej deníčkovský věci :)
    No a já sem poslední dobou zas ten nachcanej parchant, co se vrací domů v sedm ráno s tím, že v deset jede do práce

    OdpovědětVymazat
  5. Na nějaký smsky zapomene, má tunu jinejch starosti. A jo, mobily radši na párty nebrat

    OdpovědětVymazat
  6. chcípám z tvejch snapů a usmívám se nad nima jak píča

    chci věnování a tak něco

    OdpovědětVymazat
  7. Nesnášim ožralý obrazy sebe sama.

    OdpovědětVymazat
  8. Prahu beru jako východisko, když už to tady nebudu dávat. Jestli se tak sdtane, budeš první, kdo o tom bude vědět

    OdpovědětVymazat
  9. Hvězdnej prach dává vůbec ty nejlepší stavy.

    OdpovědětVymazat