pátek 23. října 2015

vždycky si v hlavě naplánuju takovou krásnou představu dne, jahodový tělový mléko, podvazky, nohy až do pekla, motivace vstát, už třetí den si děláme dobře přes videa, krása, mám postel celou mokrou ale chci víc a pak mi to zkazí kafíčko, moje první reakce je výbuch, pak si uvědomim že jsem jenom hysterická, žárlivá, frigidní, nymfomanka (sranda)

jsem dva dny zavřená doma kvůli rýmičce a kašlíčku, ale příjemný to neni, overthinkink nad pičovinama, spolužák mě tahá na kafe a když před barákem dáváme cigáro ukazuje mi barvičky, celý barevný spektrum sprejů, krása, jenom veškerý návrhy jakkýhokoli mýho gráfa skončily v koši, blbý
tak nevim jestli z tý stěny něco bude

v úterý jsem měla autorský čtení v crossu, celou dobu jsem se těšila, těšila jsem se na víno, na lidi a na atmosféru, jenže to všechno dopadlo tak strašně tragicky, těšila jsem se až si stoupnu přes lidi a vmetu jim do jejich obličejů kousky sebe, kousky společnosti, všechnu tu špatnou poezii, ale místo toho jsem měla skoro strach stoupnout si k mikrofónu, v jednu chvíli jsem přemejšlela že texty hodim někam daleko a půjdu se vybrečet na záchod, tohle jsem nechtěla

spolužák mi koupil vodku s redbullem, tak jsem kousala do brčka a bavila se s násilníkem o životě, debata na celej život a furt mi bylo tak nějak divně na píču, poslední dobou už ani nepíšu, nejde to
nejde to

vlastně už vod pádku jsem chlastala vodku, do půlnoci v práci, na scéně nám kluci nabízeli jégra tak jsme si párkrát lokli, proč ne, mountain dew je zajímavej zápit, potkala jsem kluka se kterým jsem spala a furt měl potřebu vykládat mi nějaký báchorky vo jeho kamarádech, muzice a životě, tyvole klid

já už jsem totiž hodná, hodná ve všech možnejch směrech
nezlob se

1 komentář:

  1. Autorský čtení mě děsí. A poslední dobou vlastně píšu taky hovno, takže je to vlastně uplně jedno.
    Seš hodná? Nebuď... není to k ničemu, myslim.

    OdpovědětVymazat