sobota 4. července 2015

jsem zasraná attention whore, vo nic jinýho nejde, včera jsem si to uvědomila.

hej typíčo, jdem na půlnoční, lezem padesát metrů nad zem na nějakej debilní vysílač (vlakovej sráč), vo co jde, vobjímám tě a řikám že tě nám ráda ("přistě musíme padesát metrů pod zem), nejlepší kámoši a největší friendzone ale cejtim se krásně, furt se cejtim krásně píčo

ale sem zas někde jinde, sedim v hospodě a dostávám pusu na koleno, dostávalm pusu na krk, vybavuju si svojí mámu asi dvě hodiny zpátky; ("on tě miluje, co? jenomže ty jeho ne") ale já za to nemůžu, smrkám každejch pět minut a přemejšlim nad píčovinama, přemejšlim nad sexem na hajzlu a po tak zasraně dlouhý době vidim L., je to to trochu divný ale furt je fajn, furt je zrzavá a kudrnatá a s pyčou, kam ten jednorožec vlastně zmizel?  jsem v kurvě, moc v kurvě a nechci tebe ani tebe a tebe taky ne, ztratila jsem se v tom všem a jenom si radši užívám pozornost, tu krásnou pozornost, ale furt je to málo, furt vlastné chcípám, chcípám po tobě...

jsem zrzavá a tak z vás vysávám duši, to jo vole, nech si tyhle kecy, nesejde na tom že se nad tim usmívám, vlastbě nesejde na ničem, jenom se mi chce chcát

klopim do sebe čtvrtou skleničku vína  a začínám bejt veselá, možná víc veselejší než bych měla, už sem vyšla ze zvyku, už spolu totiž nepijem, můžes u nás přespat, ale nestrkej mi jazyk do krku, ležíš vedle mě a jsi úplně jasnej, ale vymlouvám se na krámy, nechci s tebou spát, celý jsem to nějak přehodnotila a asi běž spíš do háje, seru na to že mě miluješ když furt nejsem vyrovnaná s tim co bylo, když furt nejsem vyrovnaná se sebou.

už dávno mi došlo že sex neni řešení, ale co mam dělat když s tebou spát nemůžu a s tim druhym nechci, chtěla bych vás dva vidět se prát

dopíči já vlastně nevim co chci, asi radši nic

Žádné komentáře:

Okomentovat